۳ پاسخ

تیروئید هرگز بدون دارو خوب نمیشه، حتما باید تحت نظر دکتر غدد باشی

کاملا اشتباهه عزیزم حتما دکترت عوض کن

ن عزیزم...پایین نمیاد...
باید قرص بخوری
دکترت رو عوض کن
دکتر بهرادمنش خیلی خوبه
ولی نوبت دهیش خیلی خیلی خیلی سخته
خیابون آمادگاه...توی ساختمونای آژنده مطبش...

سوال های مرتبط