تیروئید هرگز بدون دارو خوب نمیشه، حتما باید تحت نظر دکتر غدد باشی
کاملا اشتباهه عزیزم حتما دکترت عوض کن
ن عزیزم...پایین نمیاد...
باید قرص بخوری
دکترت رو عوض کن
دکتر بهرادمنش خیلی خوبه
ولی نوبت دهیش خیلی خیلی خیلی سخته
خیابون آمادگاه...توی ساختمونای آژنده مطبش...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.