سرلاک چه طعمی به پسرم بدم

۳ پاسخ

من اولش گندم ساده حریره بادوم
الان گندم و میوه

الان زوده گلم پایان ۶ماهگیه

میگن طعم حریره بادومش خوشمزست

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی