چه استرسی!؟من خیلی ریلکس بودم اگر ان تی خوب بوده نگران هیچی نباش
فقط اون لحظه که از مطب اومدی بیرون و حس سبکی و آرامش و خوشحالی داری (:
من ۱۲ روز دیگه اس احساس میکنم هر ی روزش ی سال میگذره دلم لک زده برا دیدنش😍🥹
منم فردام 🥺
وااییییی کاش انومالی دوبار بود خیلی دلم میخواد دوباره ببینمش ... برو ببینش حالشو ببر عزیزم ایشالا که سالمه این استرسو همه داریم قبل سونو🥹🤭
منم فردا ظهر سونوی قلب دارم
امشب خوابم نمیبره از فکر و خیال
انشالله جفتمون با خبرای خوش برگردیم
عه منم فردام
کلی خوشحالم و کلی ذوق داارم🥹😍مخوام دوباره پسر نازمو ببینمممم
منم فرداست 🥺❤️
منم فرداست
فرداست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.