استرس شب قبل انومالی شروع شد🫡

۱۰ پاسخ

چه استرسی!؟من خیلی ریلکس بودم اگر ان تی خوب بوده نگران هیچی نباش

فقط اون لحظه که از مطب اومدی بیرون و حس سبکی و آرامش و خوشحالی داری (:

من ۱۲ روز دیگه اس احساس میکنم هر ی روزش ی سال میگذره دلم لک زده برا دیدنش😍🥹

منم فردام 🥺

وااییییی کاش انومالی دوبار بود خیلی دلم میخواد دوباره ببینمش ... برو ببینش حالشو ببر عزیزم ایشالا که سالمه این استرسو همه داریم قبل سونو🥹🤭

منم فردا ظهر سونوی قلب دارم

امشب خوابم نمیبره از فکر و خیال


انشالله جفتمون با خبرای خوش برگردیم

عه منم فردام
کلی خوشحالم و کلی ذوق داارم🥹😍مخوام دوباره پسر نازمو ببینمممم

منم فرداست 🥺❤️

منم فرداست

فرداست؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری