۱۳ پاسخ

ابمیوه انبه بهتریت گزینش

من آب میوه شیرین.

ب منم گفتم ابمیوه وکیک بخور

هرچی خوردم بیدار نشد. 🤣

این بچها دو روز منو حیرون کردن هرچی بگی من خوردم
کیک، آبمیوه،بستنی،نوشابه،انرژی زا،شیرکاکائو،لواشک معلوم نشد ک نشد😐
دیگه روز دوم اسپرسو خوردم چرخید😂

ابمیوه

به من گفت لازم نیست چیز شیرین بخوری تو انومالی

آب میوه

نوشابه و کیک کارسازه فقط

من ابمیوه و بيسکوئيت فک کنم..قبلشم ی کوچولو بستنی

من رانی خوردم بیدار نشد، نوشابه خوردم تکون خورد

یه بستنی یه رانی

نوشابه بخوربزار بچرخه اسیر نشی مث من

سوال های مرتبط

مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری