سلام مامانا. قبل سونو انومالی چی بخورم؟

۶ پاسخ

صبحانه رو کامل بخور بعد اب میوه انبه و شکلات بیسکوئیت یا کیک

من یکو نیم نوبتم بود ناهار خوردم با نوشابه

من رفتم هیچی نخوردم

منک هیچی نخوردم

سلام ۲۰دقیقه قبل ورود به داخل اتاق یک آبمیوه یا چیز شیرین بخورید

سلام یه چیز شیرین

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد