دخترا قبل سونو انومالی چی بخورم؟

۳ پاسخ

شیر کاکائو بخور و یکم راه برو

ببین صبحونه خوب بخور بعدش بستنی

دکتر ب من گفت نیازی نیس چیزی بخوری اگ تکون نخورد اونوقت برو ی چیز شیرین بخور
ولی در کل آب انبه و شکلات خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وچهارم بارداری