خانما قبل سونو انومالی باید چ‌ چیزی بخورم؟

۶ پاسخ

به من گفتن یه چیز شیرین مثل آبمیوه،بستنی بخور یه ده بیست دقیقه قبلش

نوشیدنی شیرین خیلی بهتره زودتر میرسه ب نی نی تا یه چیز سفت شیرین
من شیروشیره درست کردم بردم تا نوبتم بشه ذره ذره خوردم انقد تکون میخورد قشنگ

شیرین بخور بچه تکون بخوره گرسنه هم نباش

هرچی دوست داری

شیرینی بخورید
مثل ابمیوه کیک خامه نوشابه

من خرما خوردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان دنیز مامان مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری