خانما برا سونو انومالی باید چ کنیم

۴ پاسخ

من دیروز رفتم سه بار رفتم نچرخید آخری لواشک خوردم چرخید😂😂

میگن فقط ی چیز شیرین بخور همین

آبمیوه شیرین و فراوان

شما هنوز ۴هفته دیگ بری گلی
من دکترم گفته ۱۷هفتهو۵روز بیا گفتم نرم انومالی گفت زوده🥹

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقاعلی‌اکبر🩵 مامان آقاعلی‌اکبر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دنیز مامان مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری