خانما برا سونو انومالی باید مثانه پر باشه؟

۱۳ پاسخ

آره باید پر باشه

نه نیاز نیست

عزیزم بهتره نیم پر باشه

نه عزیزم

فرق ندارع . من پر کردم تا طول سرویکس رو ببینه . طول رحم رو نخای میتونی خالی هم باشه . منظور پر هم باشه مشکلی نیس

به من گفت خالی کن برو تو

من امروز انجام دادم تقریبا نیمه پربود مثانم قبلش آبمیوه خوردم یکم راه رفتم

عزیزم اگر طول سرویکست واژینال نوشته شده باید خالی باشه . اگر شکمی هست باید نیمه پر باشه

نه نیاز نیست پر باشه

نه اما اگه بچه تکون نخوره میگه برو ابمیوه بخور بیا

باید خالی باشه

من که خالی بودم رفتم
فک نکنم فرقی داشته باشه

فقط قبلش نوشابه بخور و قدم بزن بعد برو برا سونو
بچت خیلی خوب حرکت میکنه و راحت چکش میکنن

ب من گفت خالی باشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🥹🩷 مامان توت فرنگی🥹🩷 ۱ ماهگی