برا سونو آنومالی مثانه پر باشه؟؟

۱۴ پاسخ

لازم نیست
من پر نگه داشتم معذرت میخوام چند دقیقه قبل اینکه نوبتم بشه رفتم تخلیه نتونستم نگه دارم
با مثانه خالی رفتم

از خودشون بپرس
هر سونویی قانون خودشو داره
یجا میگن خالی یجا میگن پر یجا میگه نیمه

نه یچیز شیرین باید بخوری تکون بخوره

نه لازم نیس باید خالی باشه

آره امروز رفتم گفت پر باشه

تو خود سونوگرافی بهتون میگه که باید پر باشه یا خالی
۱۸ هفته و چند روز میرید انومالی؟

نه پر بود مال من گفت برو خالی کن

اره و یه چیز شیرینم بخور که بچه تکون بخوره

نه نیازنیست

نه فقط چیز شیرین قبلش بخور

نه نیاز نیست

نه فقط چیز شیرین بخوری که تموم بخوره

ن نیاز نیس

نیمه پر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🥹🩷 مامان توت فرنگی🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی