برا سونو انومالی نباید مثانه پر باشه نه ؟

۱۰ پاسخ

رفتی سونو ؟؟
چیشد ؟؟؟
نی نی چی بود 🥹

چیشد سونو رفتی ؟

برا من گفت در باشه

به من گفته بود نیمه پر باشه 🤔😂

نه.من یدونه آبمیوه خوردم مثانم پربود گفت باید خالی باشه

کی میری انشالله

نه خالی باید باشه

ولی حتما بستنی بخوریا که کامل بچرخع

نه بمن گفتن خالیه خالی

ن نیاز نیست فقط چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری