سلام خانوما برای سونو انومالی نیازه مثانه پر باشه یا نه ؟

۶ پاسخ

باید مثانه خالی باشه به من گفت بستنی یا چیز شیرین بخور و برو سرویس و بیا برا سنو

منم آنقدر استرس داشتم همش مثانه پر میشد

مثانه خالی باید باشه

مثانه خالی باشه

نیمه پر

"نقشه راه پرورش مغز جنین من"
رو تو گوگل سرچ کنید و در وبینار ارزشمند اما رایگان شرکت کن.✨️ این وبینار خلاصه چند کتاب و دوره است.

✅️با شرکت تو این دوره چی به دست میاری؟
آرامش و اطمینان از اینکه بهترین خودت رو برای آینده‌ی عزیزت گذاشتی.🤍
با هم مسير رشد فرزند دلبندمون رو میسازیم✌️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

براي منو كه ميگفتن اب بخور شيريني جات بخور فقط. راه برو اصلا نشين. چون بچم همش خواب بود بلكه بيدارشه

سلام نه نیازی نیست فقط چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🥹🩷 مامان توت فرنگی🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری