سلام
برای سونو آنومالی مثانه باید پر باشه؟

۶ پاسخ

برا من گفت نیمه پر باشه یه آب خوردم دو سه تا آبمیوه

خیر

نه خالیه

نه فقط ابمیوه شیرین بخور
من انبه خوردم خیلی موثره

نه خالی

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی
مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری