نه عزیزم به من گفت برو سرویس و باید خالی باشه.
برای من نیمه پر بود
نه عزیزم دیگ بچه بالاست دم ناف
نه ربطی ندارد اصلا فقط باید خوراکی ها شیرین بخوری قبلش یکم هم پیاده روی داشته باشی که نینی به شکم نخوابیده باشه. دکتر بتونه همه چیو چک کنه برات
کم خیلی نه
من از بعد انتی دیگ خالی رفتم همش🤣🤣🤣🤣🤣
اگه طول سرویکس نوشته باشه باید پر باشه اگه ننوشته نه
ب من گفت یکم پر باشه نیمه....
نه عزیزم
نه عزیزم
سلام من دیروز رفتم
به من گفت در حدی که قابل تحمل باشه فشار نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.