سلام برای سونو انومالی باید مثانه پر باشه؟

۶ پاسخ

نیمه پر

نیمه پر

باید خالی باشه

من امروز آنومالی دادم بله گفت مثانه پر باشه یه جیز شیرین هم بخور

پر نه ولی باید مایعات بخوری بیشتر ابمیوه و اینا چون من امروز اب نخوردم رفتم تو دکتر گفت برا طول سرویکس باید مثانه پر باشه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی
مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری