خانما سونو آنومالی مثانه باید پر باشه؟؟

۱۲ پاسخ

نه من ی رانی خوردم رفتم داخل

اره بعضی دکترا میگن

نه دیگه گلم فقط سونو تشکیل قلب که باید گثانه مر باش

نه چیز شیرین بخور

بمن گفت باید خالی باشه قبلشم یه شکلات و به رانی هلو بزن بربدن

برا آنومالی فقط کافیه یه چیز شیرین بخوری

N

من که چن روز پیش رفتم گفتن نه

خیر عزیزم نیازی نیست

نه ولی بعضی دکترا میگن باید پر باشه

نه عزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری