دخترا واسه سونو آنومالی باید مثانه پر باشه ؟

۱۱ پاسخ

زنگ زدم پرسیدم. میگه باید خالی باشه

نه باید خالی باشه
فقط چیز شیرین بخور

ببین باید زنگ بزنی اونجایی که نوبت سونو گرفتی بپرسی.چون بعضی دکترا میگن خالی بعضیاشونم میگن پر

نه خالی

فک میکنم ی مرحله میگ پرباشه ی مرحله خالی

مرسی عشقا،😘😘😘

پس اول با مثانه پر میرم که طول سرویکس بزنه بعد میرم سرویس

نه عزیزم نیمه‌پر اوکیه برا طول سرویکسم خالی

اره من رفتم مثانه ام پر نبود گفت باید پر باشه

چقد هزینه اش میشه

ن باید خالی باشه مگ اینکه اولش بخواد طول سرویکس بزنه باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری