برای سونو انومالی مثانه پر باشه یاخالی

۹ پاسخ

پر نیاز نیس اتفاقا میگن خالی باید کنی چیز شیرین بخور

من امروز داشتم نیمه پر بود

سونوی بچه که نیاز به مثانه پر و خالی نداره

نمیدونم عزیزم برای انتی ک ب من دکتر سونو گفت مثانه خالی باشه

نیمه پر باشه اگ نیاز باشه دکتر میگه خالی کن یا نه

بچه چندمته

مشهدی هستی گلم کجایی مشهد هستی. کدوم‌بیمارستان مشهد خوبه برای زایمان

نه گلم ولی باید یه چیزی شیرین بخوری مثل بستنی. تا بچه تکون بخوره بیشتر ببین جنسیت چیه

برا انتی ک برا من نیمه پر بود اینقدری بزرگ میشن ک لازم نباشه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری