برا سونو انومالی هم باید مثانه پر باشه؟؟؟😪😪

۸ پاسخ

نه عزیزم

به من که گفت باید پر باشه

نه اتفاقا همونجا ک بودم گف اول برو سرویس بعد برو برای سونو

نه من پر بود گفت خالی کن بیا

نه احتیاج نیست من خالی بود طول سرویکسم گرفت

آره من بخاطر طول سرویکس رو میخاست بگیره چهار ساعت معطل شدم چون مثانه خالی بود هی رفتم آب خوردم و راه رفتم بخوری بهتره

نه عزیزم من امروز بهم گفت خالی باشه

اگر اندازه گيري طول سرويكس هم داشته باشي اره عزيزم

سوال های مرتبط

مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🥹🩷 مامان توت فرنگی🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی