برا آنومالی باید مثانه پر باشه؟

۵ پاسخ

نه پر نکن نمیه پر حتی از اونم کمتر چون اگه پر باشه میگن تخلیه کنی

نه عزیزم.فقط حتما چیز شیرین بخور.ده دقیقه قبل اینکه بری داخل سونو بشی.ابمیوه ای شکلاتی چیزی

نه فقط حتما قبلش یه چیز شیرین بخور

نیمه پر

نه نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری