میشه بگید قبل سونو انومالی چ خورد و باید چیکار کرد

۶ پاسخ

فقط گرسنه نرو بری اونجا دکتر به کارش وارد باشه نیاز به تکون های نی نی نیست سریع خودش همه چی بررسی میکنه

لزوما چیز شیرین ن چیزی ک بچت بهش واکنش نشون میده گاهی حتی لواشک یا شکلات یا خرما بعدش یکم راه برو قبل از اینکه بری داخل اتاق سونو ک بچرخه و بیدار باشه

کیک و ابمیوه و کلی اب

شیرکاکائو بخور و راه برو بعدش مثانه رو خالی کن

رانی خوردم .آب میوه شیرین بخور تکون بخوره بچه

ی چیز شیرین بخور ک بچه اگه پشتش هست حرکت کنه و مثانه هم نیمه پر باشه تقریبا نیم ساعت چهل دقیقه قبل سونو

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته هفدهم بارداری