برای سونو انومالی باید چیز شیرین خورد یا نه هیچ کاری نباید کرد😂

۹ پاسخ

آره باید چیز شیرین بخوری

سونوگرافی ک من میرم میگه قبلش نباید چیزی بخوری،اگ بچه دیده نشد همونجا باید بخوری

عشقم من ک رفتم انومالی چیز شیرین خوردم بچم نچرخید
دکتر منو فرستاد گفت کرانچی تند بخور
کرانچی تند ک خوردم چرخید

آره عزیزم ولی من نمی‌دونم چرا باز می‌خوابه

اره بخور یه ابمیوه ک‌بچه تکون بخوره

ب من گفت اب بخور

نوشابه بخور

اره ای میوه بخور و قبلش یکم راه برو که نی نی بیدار شه

قبلش راه بری. چیزای شیرین بخوری

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی هفته سی‌وهفتم بارداری