برای سونو آنومالی هم باید قبلش چیز شیرین بخوری یانه

۴ پاسخ

آره عزیزم باید چیز شیرین بخوری ولی وایستا 18هفتع برو من 15هفته هستم رفتم گفت زود اومدی

آره حتما بخور تا بچه بیدار باشه و بچرخه پشتش به دستگاه نباشه بستنی یخی یا نوشابه بخور خیلی جوابه قبلش هم راه برو نشین یجا

بله ولی خب بچه بزرگتره مث انتی سخت نیست😘

بله باید بخوری بچه تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری