خانوما برای سونو NT هم باید قبلش چیز شیرین بخوریم؟

۶ پاسخ

اره ی چیز شیرین بخور یکم اب بخور یا ابمیوه یکمم را برو که نینی بیدار باشه

آره دوتا آبمیوه بگیر یکی قبل سنو بخور که تکون بخوره من قبلش خوردم وصت سنو بچم قهر کرد پشتش و کرد بهمون رفتم بازم چیز شیرین خوردم راه رفتم تا برگرده لازم هم نیست آب بخوری اصلا 😄 من یه علامه از تو خونه آب خورده بودم که اونجا مجبور نشم آب بخورم گفتن تخلیه کن اصلا لازم نبود

بمن گفتن چرب و شیرین نخورم

به من گفت هیچ آمادگی ای لازم نداره

آره عزیزم آب انبه بخور

بستنی وانیلی
نینی درجا بیدار میشه🤭

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری