۱۰ پاسخ

منکه هیچی نخوردم اگه لازم باشه و بچه تکون نخوره میگن برو بخور

نوشابه بخورلگدبارون کنه

آره نوشابه هم ببر

به من گفتن باقلوا بخور خیلی سریع هم همه چیش مشخص شد خیلی تکون میخورد

سلام
برو اونجا اگه نیاز باشه چیزی بخوری خودشون میفروشن و میگن بخور

سلام ببخشید قلب جین چند هفته تشکیل مشه

چی بخورم بهتره

آره.

بله‌‌

اره

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی هفته سی‌وهفتم بارداری