نه نیاز نیست عزیزم
من چندتا خرما خوردم
برای این میگن بخور ک قشنگ بچرخه و تکون بخوره بشه. راحت بررسیش کرد
نه بپرس ازشون من هم ان تی هم آنومالی یه جا رفتم گفت بیار ولی نخور اگه لازم باشه دکتر میگه و کلا نگفت
بله عزیز درست مثل انتی مثانه خالی باشه و نوشیدنی شیرین بخوری
اره نوشابه بخورمن چندباررفتم خواب بودم نوشابه خوردم بیدارشد
شیرین بخوری بهتره، اگرهم طول سرویکس قراره بدونی باید مثانت پر باشه
نه عزیزم واسه این سونوگرافی ماله من مرد بود
من هفته دیگه نوبت دارم😔
سنوگرافیا بازن؟
مثانه هم نیاز نیست نیمه پر باشه درست
اره به من قبلش گفت بخور یک ۲۰ دقیقه ای قبلش شروع کردم کم کم یک چیز شیرین خوردم تا نوبتم شد
نه بعدش اگه لازم باشه میگه بخور
نه فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.