۹ پاسخ

مثانه حالی باید باشه حتما، چیز شیرین ابنبات میل کنید

خالی باشه فقط بستنی بخور و راه برو نی نی بیدار باشه😍

فردا سونو داری؟

مثانه خالی باشه اما حتما چیز شیرین بخور

چیز شیرین بخور ولی لبنیات نخور نفخ میکنی

بستگی داره چطوری بخواد بگیره

به من گفت مثانه خالی باشه
یه ربع قبلش یه چیز شیرین بخور راه برو که نی‌نی بیدار بشه

بستنی خیلی خوبه شنیدم جنین دوست داره بستنی بخور عزیزم مال من دومرحله تا سه مرحله پیش رفت بچم با دکتر لج کرده بود بستنی خوردم یکم تونستیم راضیش کنیم و مثانه برای من گفتن مهم نیست پر یا خالی باشه ولی مال من پر رفتم به مرحله دوم خالی رفتم

برا منکه گفت باید خالی باشه
چیز شیرین هم خوبه بخوری تحرکاتش بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری