۷ پاسخ

اتفاقا نباید بخوری من رفتم کفت حرکاتش زیاده نمیزاره

آره بخوری بهتره

بنظرتون من امروز برم اشکال نداره؟

صبح ی صبحونه مقوی بخورین
میتونیدم قبل سونو ی چیز شیرینم بخورین ولی اصلا واجب نیست فقط در حد همین که ی صبحونه مقوی خورده باشین کافیه.

آره بخوری بهتره که بیدار بشه من قبلش خرما زیاد خوردم کاملا فعال بود و پوزیشنش هم خیلی خوب بود

الان چند هفته و چند روزی که میری انومالی ؟

سلام اره نیم ساعت قبل اینکه سونو بشی بخور‌تا نی نی کوچولو بیدار بشه و تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی