برا سنو آنومالی باید چیز شیرین بخوریم یا نیازی نیس؟؟

۷ پاسخ

دکتر اگر ماهر باشع اصلا نیازی ب شیرینی خوردن نیست

نه دیگه نیازی نیست فقط آنتی رو گفتن

من نوشابه خوردم خیلی خوب بود

من کلی بستنی و اب میوه خوردم
بازم پوزیشن مناسب قرار نمی‌گرفت
س بار رفتم داخل اومدم بیرون
حتما چیزای شیرین بخور

من که خوردم حسابی تکون میخورد بازم ۲ بار سونوم کرد خواب باشه که معطلی زیاد داری

کاکائو بخور پاهاشو باز کنه

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری