برای سونو آنومالی هم باید چیز شیرین بخوریم

۳ پاسخ

آره عزیزم هم شیرین هم شور همراهت باشه

اره عزیزم حتما

نه من که هیچی نخوردم بعد سونو وقتی دکتر گفت خوبه خیالم راحت شد همسرم یه دونه شکلات داد گفت دهنتو شیرین کن😁

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری