۷ پاسخ

من نخوردم بچه هم قشنگ ایستاده بود سونو انومالی خیلی راحته ک ولی بخوریم میشه اب انبه بستنی اینا براحرکتش خوبه

اره یه چیز شرین بخور قدم بزن تا بیدار باشه...نی نی من خواب بود موقع انومالی جیگرشو برم

من رفتم اول دکتر چک کرد کامل بعد گفت برو یه چیز شیرین بخور و بیست دقیقه صبرکن بعد بیا،دوباره یه سر دیگه هم بعد شیرینی رفتم چک کرد

بمن گفتن بیست دقیقه پیاده روی کن و یه جیز شیرین مثل بستنی بخور

ت راه مطب میتونی بخوری رسیدی هم قدم بزن بچه بیدار باشه

اره عزیزم باید خورد. به من گفتن نوشابه یا بستنی بخور. من خوردم یه ساعت بعد نوبتم شد.

گلم از یه ساعت قبلش میتونی یه صبونه و نهار مفصل بخوری با خودت هم ابمیوه شیرین ببر تو همون فاصله تا میری داخل پیاده روی کن

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری