من نخوردم بچه هم قشنگ ایستاده بود سونو انومالی خیلی راحته ک ولی بخوریم میشه اب انبه بستنی اینا براحرکتش خوبه
اره یه چیز شرین بخور قدم بزن تا بیدار باشه...نی نی من خواب بود موقع انومالی جیگرشو برم
من رفتم اول دکتر چک کرد کامل بعد گفت برو یه چیز شیرین بخور و بیست دقیقه صبرکن بعد بیا،دوباره یه سر دیگه هم بعد شیرینی رفتم چک کرد
بمن گفتن بیست دقیقه پیاده روی کن و یه جیز شیرین مثل بستنی بخور
ت راه مطب میتونی بخوری رسیدی هم قدم بزن بچه بیدار باشه
اره عزیزم باید خورد. به من گفتن نوشابه یا بستنی بخور. من خوردم یه ساعت بعد نوبتم شد.
گلم از یه ساعت قبلش میتونی یه صبونه و نهار مفصل بخوری با خودت هم ابمیوه شیرین ببر تو همون فاصله تا میری داخل پیاده روی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.