۵ پاسخ

اره باید چیز شیرین بخوری تا خوب تکون بخوره

بامثانه خالی،صبحانتوکامل بخور برو دستشویی،نزدیک رفتن داخل یه شکلات بخورحله

بمن گفتن چیزشیرین بخورم

به من ک نگفت دکترم فقد گف ناهارمو کامل بخورم برم،ولی باز محض احتیاط یه چیز شیرین پیشت باشه یه ربع قبل اینکه بری داخل بخور

بخوری که بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد