۷ پاسخ

آب نیاز نیست ولی قبلش حتما بستنی و آبمیوه شیرین بخور که نی‌نی بیدار باشه و همکاری کنه 🥰

من آب خورده بودم و آبمیوه قبلش تا رفتم سونو کرد بعد گفت برو مثانه آن رو خالی کن و بیا دوباره بگیرم اصلا فکر کنم نیاز نبود

بستگی به دستگاه سونوگرافی داره اما جایی که خود من رفتم مثانه باید خالی می‌بود

نیمه پر باشه
جای اب هم ابمیوه بخور

اب نمیخواد 😑فقط ی چی شیرین
البته من چون طول سرویکس خواسته بود دکتر دقیق باشه دستگاه سونو هم مثانه نیمه پر دقیق نشون میده اینجایی ک میرم

مثانه خالی باشه باید

هیچی مثانه خالی

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری