برا سونو انومالی ابم باید بخوریم

۶ پاسخ

رانی هلو خوردم با شکلات

اره یه چیز شیرین هم بخور بهتر تکون بخوره

آبمیوه شیرین

عزیزم از انومالی اومدی میشه خبر بدی جنسیت بچت چیه آخه میخوام ببینم انتی درس میگه یانه

آره به من گفت بخور ، کاکائو و نوشابه هم گفت بخور نیم ساعت قبلش ،

اره چون طول سرویکسم باید اندازه بگیره، واسه طول سرویکس مثانه باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دنیز مامان مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری