برا سونو انومالی باید چی بخوریم ک تاب بخوره نی نی؟

۹ پاسخ

من چند دفعه رفتم تا نوشابه نخوردم نچرخید

به من گفت دوتا نوشابه و دوتا آبمیوه بخور
من یه نوشابه خوردم
دکتر گفت معلومه نوشابه کم خوردی

نوشابه بخور و ۲۰ دقیقه ای پیاده روی کنید

بستگی به نظر نی نی نداره اگر تصمیم بگیره نچرخه با هیچی نمیچرخه من هرچی که فک کنی خوردم هرکاری بگی کردم پنج ساعت معطل شدم این بچه نچرخید😂

من شیرکاکائو خوردم یه جا بند نمیشد صدا قلبشو بگیره انقدر وول میخورد

منشی به من گفت یه قوطی نوشابه بخور با یه رانی

نوشابه زرد طبق تجریه ای که تو ان تی دارم😁

نوشابه

بستنی بخوری نی نی بندری میرقصه برات😂

سوال های مرتبط

مامان آیان و دخملی مامان آیان و دخملی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی