۸ پاسخ

سلام من تا حالا تو زودپز نریختم ولی نخود رو آب میریزم با خیار دو روز میزارم نفخش بره ... بعد تو آب میپزم آب زیاد میریزم میزارم تا قشنگ سه چهار ساعت اینا بمونه بعد استفاده میکنم خوبه...
البته به خاطر خود نخود هم هست که بعضی نخود ها دیر پز هستن بعضیا زود پز...

اول اینکه حبوبات باید ۱۲ نهایت ۲۴ ساعت اونم توی یخچال خیس بخورند ؛ بیشتر خیس بخورند نفاخ تر و سفتر میشند ؛ دوم اینکه با نمک بخیسون ؛ یعنی ۲۰ دقیقه ای تو زودپز نرمِ نرم میشه امتحان کردم من

جنسش خوب نیس من تو قابلمه هم پختم دوساعته له و پخته شده

وای منم همین مشکلو دارم

چقدر خیس میخوره؟
اگه میبینی زمانش کمه یه شبانه روز بزار کلا

شاید از جنسشه
ما یبار خریده بودیم نخوده قشنگ میپختا ولی شفت بود در کل

من 24ساعت نخود و خیس میدم چند بار هم آبشو عوض میکنم بعد تو زودپز برقی نیم ساعت میپزم خیلی خوب میشه

چند ساعت خیسش میدی ؟؟

سوال های مرتبط