درمان رفلاکس پنهان چیه ؟

۶ پاسخ

دکتر واسه دخترمن امپرازول داد گفت زیر سرشم شیب دار کنم آروغش حتما بگیرم بعد شیردهی ده تا بیست دیقه تو بغل باشه حتی اگ اروغ نزد بعد بخوابونمش فاصله هر شیردهی سه ساعت باشه تند تند شیرندم معدش پر میشه اذیت میشه

شیرخشک میخوره دخترم ، شیر رو کم بهش میدم مثلا اگه ۶۰ سی سی بخوره بالا میاره ولی ۳۰ تا خوردنی خوبه
۳۰ تا میدم یک ساعت بعد اگه خواست ۳۰ تا دیگه میدم

دختر منم داره علائمش اینه سینش خس خس میکنه
بخوام جاش رو عوض میکنم رو زمین صاف که میزارم از گوشه لبش یا بینیش شیر میاد حس خفگی بهش دست میده

منم پسرم داره ولی بالا نمیاره
همیشه زیر سرش بلنده حتی چندثانیه رو زمین تخت بزارم اسید میاد گلوش
بین شیر خوردنش مرتب اروق میگیرم
فوق تخصص بهم گفت خودم گوجه فلفل دلمه و بادمجان و شیرینی جات اصلا نخورم

دختر منم رفلاکس پنهان داره و علائم دختر من فقط اینه ک نمیتونه شیر بخوره
کلافم دیگ

سوال منم هست
پسرمن شیرمیاد تاحلقش برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی