وقتی اینا میبینم یکم شرمنده خودم میشم ک من همیجوری میدم بچم میخوره دیگ تزئین و اینا نمیکنم😹🫡عذاب وجدان میدید ب ادم😹🫡
آفرین به سلیقه تون
ولی روانشناسی کودک میگه ، همیشه غذای بچه نباید شیک و تزئین شده باشه
اتفاقا گاها خورشت یا ماست یا خیار و گوجه هر چی که بغل غذا سرو میشه رو قاطی غذا کنید و بخوره عادت کنه
بیش حساسی و وسواسی رو بین میبره
من وقتی غذاهاتونو میبینم چقد عذاب وجدان میگیرم ک نمیتونم غذا تزئین کنم و...
اخه کارمندم ۲ میرم خونه تازه🥲🥲🥲🥲
چقد واسه دخترم کم میزارم😭
نووووش جون هامین جون🤩😘🤩😘
چقد شکل بستنیه😂🤍
چی هست؟ نوش جان
با اینکه من اصلا اهل تزئین کردن نیستم و حوصله ندارم.
اما بنظرمن باااید غذای بچه اینجوری باشه
حتی شده دوتا گوش و نمیدونم چشمم براش بزارین که شبیه یک حیوون بشه. میلش بره به خوردن
حتی میگن بچه ای که بد غذاست باااید به این صورت بهش غذا داد
بهترین کارو میکنی.
منی که تازه عذا خوردم با دیدن این بازم گرسنم شد
حتی خودمونم میل مون به غذا بیشتر میشه
هرچند اون غذای که ما دوست داریم نباشه اما دوست داری یبار تستش کنی
سلام عزیزم درخواست دادم دوس داشتی قبول کن♥️
دختر خوبی؟؟ وای گمت کرده بودم نوشجونش🥰
نوشه جونه هامین جون❤️
نوش جانش
نوش جونش 🥰دخترم حتما باید تیکه تیکه کنم با چنگال بخوره وگرنه لب نمیزنه🤦🏻♀️😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.