۵ پاسخ

خخخخخ حق داری،منم شنبه زدم پسرم برعکس شده😕شیر نخوردنش منو کشته و همش گریه

دختر من امروز واکسن چهار ماهگی داشت ساعت ده صبح زدیم خدا رو شکر تا الان خیلی خوب بوده استرس ندارع ک عزیزم

پسر منم سه روز دیگ واکسن داره

وای خیلی آسون و راحته

وا چرا خب

سوال های مرتبط