من تنهام امشب دارم از استرس میمیرم

۱۰ پاسخ

استرس واسه جنگ نخور فعلا چنان زندگی برای همه قشر سخت شده که مردم دیگه همه ارزو مرگو دارن

ی گروه داریم واسه کرجیا روبیکا
میای؟

تا پنجشنبه ساعت سه صبح تمدید شده

اگه برا جنگه امشب تمدید شد فردا شب آتش بس تمومه

هیچی نمیشه بهت قول میدم اینا فردا میان پای مذاکره

نترس هیچی نمیشه

چیزی نمیشه انشاالله

نترس هیچ خبری نمیشه

چرا؟

چرا استرس؟

سوال های مرتبط