۱۶ پاسخ

به خدا توکل کنید چرا جلو جلو غصه میخورین
هنوز که هیچی نشده

ما جنوب الان کلر روشنه بدون برق دیگه تصورش نمیتونیم کنیم
خدا خودش بخیر بگذرونه آتش بس بشه
دیگه کلافه شدیم از صداهای جنگنده و صداهای انفجار واسترس وبی خوابی

چخبره😫😫😫😫😫

عزیزم اینافقط نیتشون اینه ک امثال من تورو روانی کنن اگه بزنه چندتا شهربدون برق میشه بعدشم خودش توباتلاقی ک درست کرده میفته مطمئن باش

یعنی هر جی تو فریزر داریم میگنده

خدا کنه عربها فشار رو ترامپ بیارن مثل جنگ قبل اتش بس کنه

حالا باز خوبه تابستون نیست وگرنه رسماً دیگه بدبخت می‌شدیم

منم‌واقعا الان داشتم‌فکر‌میکردم‌گفتم اگر دخترم نبود نوخودم اصلا مهم نبودم
نگران بچه امم

وای منم میترسم خداکنه نزنن🥺

خدایا از استرس دارم میمیرم
قراره چیکار کنیم
دلم برای بچه هامون میسوزه🥺

چند ساعته برق ندارید

چی شده

منم خیلی استرس دارم خیلی

من بدون برق نمیتونم زندگی کنم

چرا از الان استرس داری؟؟؟؟ صبر کن خدایا نکرده اگه زد بعد غصشو بخور

نترس بابا نمیزنه

سوال های مرتبط