۲ پاسخ

دختر منم همش یبوست داشت می‌گفت شکمم درد می‌کنه الان باز دل‌پیچه میشه اسهاله مثلا دو یا سه بار شکمش کار می‌کنه حالت اسهال

کیویی و کنجد و کره بده بخوره خوب میشه یبوست نمیگیره دیگه

سوال های مرتبط