من دکترم گفت سزارین خودمم نظرم رو سزارین هست و اگر خودت بخوای میتونی طبیعی زایمان کنی فک کنم
آی وی اف چون از اول آمپول و شیاف استفاده کردیم تا آخر بارداری دهانه رحم دیرتر باز میشه نسبت به بقبه ک استفاده نکردن یا کمتر استفاده کردن.
بهد چون جنین طلایی حساب میشه میگن طبیعی نه
چون اطرافمون خیلیا رو دیدم موقع زایمان طبیعی پوست سر بچه رو موقعی میکشیدن بیرون زخم کردن
یا یکی دگ بندناف پیچیده بود دور بچه بچه توکانال مونده بود بعدش تا چندوقت صورتش کبود بود
مورد داشتبم دست بچه در رفته
وقتی بعد چندسال به سختی باردار شدیم اینا ریسک های طبیعی هس
من آی وی افیم دکترم گفت نمیشه ریسک کرد واسه شما که آی وی افی هستی حتما باید سزارین بشی
آره میتونن ولی به ریسکش نمی ارزه معمولا میگن سزارین کنن
اره.
بله میتونن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.