۳ پاسخ

سلام اکسیژن وصل میکنن موقع زایمان.
من نفسم می‌گرفت اکسیژن زدن برام

من اسم ندارم ولی موقع زایمان نفسم می‌گرفت و بهم اکسیژن میزدن حالا نمیدونم فکر نکنم اگه هم بشه خیلی سخته و خطرناکه

بعید میدونم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری