کسایی ک تجربه زایمان طبیعی دارن. دردش چه جوریه؟

۸ پاسخ

من دوتا زایمانمم به شدت بد و سخت بود بستگی به بدنت داره گلم برای من خیلی بد بود از دید من ایطور بود از دید دوستم خیلی راحت برای همین میگم به نظرات نگاه نکن شاید توان بدن تو بالا باشه نظرات می ترسوننت

من پریودای سختی داشتم بنظرم مثل همون بود

دردش هر چی باشه بعد از شنیدن صدای گریه بچه فراموش میشه

راستش منم بچه اولم پسر طبیعی بود ولی این یکی دختره میترسم اون یکی خیلی درد کشیدم بدنیا نمی اومد ولی اینم یخوردی ترس دارم بازم همون دردا و ترس و خدا خودش کمک کنه

اينجوريه
😧😧😮😮😲😲😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
اخه اين چه سواليه الان مثلا ميزان درد و كي ميتونه با چه معياري بهت نشون بده؟

اولی وحشتناک
دومی بشدت راحت

اگر اپيدورال بگيري قابل تحمله ولي براي من همونم قابل تحمل نبود

قابل تحمله البته بستگی به استانه تحمل خودت داره

سوال های مرتبط