۵ پاسخ

شدید تر از درد پریودیه البته بستگی به بدن داره یکی کمر درد خیلی شدید داره یکی شکم درد خیلی شدید
درد داری فشار میاد زور میزنی یه دفعه اندازه ۱۰ثانیه ۲۰ثانیه دردت ساکت میشه نفس میده بهت باز از اول زور خود به خود میاد درد میاد ما بینش نفس هم بهت میده اونجوری نیست که کلا درد داشته باشی بدن ما توانایی تحمل این درد رو داره و وقتی بچه به دنیا میاد کل درد از بین میره انگار ن انگار که تو بودی داشتی درد میکشیدی دیگه هیچی نیست

سلام عزیزم ببین فرق زایمان طبیعی و سزارین اینه طبیعی قبل زایمان درد داری و بعدش راحتی تازه شکمتم پاره نشده ولی سزارین اولش راحتی پای بعدش ببخشدا . دهنت سرویسه من۲۵ سالمه و الان بچه سوم رو باردارم طبق تجربه ای ک دارم اگه صد بارم ب عقب برگردم بازم طبیعی زایمان میکنم این نظر من نیست فقط

شما از هر دکتری هم بپرسی زایمان طبیعی رو پیشنهاد میکنه مگه اینه لگنت مناسب نباشه برای زایمان طبیعی یا مثلاً بچه بریچ باشه

من که بچه اولم دختره کمر درررد اصلا شکم درد نداشتم

سلام گلم اولش حس مدوفوع میاد
بعدش انقباض میاد و میره مثه درد پریودی
شکم سفت و شل میشه
شکم سنگین تر
بعددردات اگه هر نیم ساعت نزدیک میشن هر ۵ دقیقه یبار با نزدیک شدن دردا دردها بیشتر میشن
وقتی بشه دردات ۳دقیقه یبار ک درد پریودی خیلی زیاد میپیچه از کمر به شکم دلدرد دلپیچه حس مدفوع کمردرد شکم درد همه اینا باهمن

دختر دلپیچست پسر کمر درد

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری