۱۱ پاسخ

دکتر آناهیتا نامداری عالیه خیلی خوب توضیح میدن و وقت میزارن

دکتر دختر من اول نوری شادکام بود راضی نبوذم بردم پیش میر جلیلی عالیه

دکتر گلشن و دکتر عدالت خواه خیلی خوبند

من از دکتر شهاب اصلننن راضی نبودم
میرم پیس میرجلیلی خیلی خوبه

دکتر استقامت

دکتر فروزنیا

دکتر استقامتم دکتر خوبیه

دکتر شهاب چه خوبه🥺

دکتر مهران کریمی

گلشن میگن خوبه

دکتر محمد علی هادیان

سوال های مرتبط

مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان الیاس👨‍👩‍👦 مامان الیاس👨‍👩‍👦 ۱۵ ماهگی