بهترین دکتر اطفال خوی کیه؟

۶ پاسخ

تیموری افتضاحهههه
اکبری زیاد دارو می‌نویسه
نوجوان زیاد دارو می‌نویسه
صریحی یه جوریه کلا اصلا حرف گوش نمیده
به نظر من قاسمی خوبه، از همشون هم با تجربه تره

هرجا میری برو سیامک اکبری نرو افتضااااحه بیشعور برای بچه ی سه روزه ی من یه گونی قرص و شربت نوشت یه شربتی داده بود که برای زیر سه ماه غیر مجاز بود چه برسه بچه ی من!!!
قاسمی خیلی خوبه اصلا دستش شفاس یه بار بردمش پیشش یه قطره داد بچه خداروشکر آروم شد

هوشمند وقاسمی خوبه کریمی هم خوبه
صریحی اصلا بچمو ختنه کرد طفلی اونقدر اذیت شد خون گریه میکردیم.اصلا کارش درست نیست بعدشم اونقدر دارومینویسه اثرنمیکنه حرفم گوش نمیده

اکبری صریحی

صریحی خوبه

صریحی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان الیاس👨‍👩‍👦 مامان الیاس👨‍👩‍👦 ۱۵ ماهگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی