کی دخترمو از شیر بگیرم. خوبه؟؟؟

۱۱ پاسخ

منم هلاکم خاهر

من شیر خودمو میدم بیست ماهگی میگیرم

بدکتر پسرمن گفت مقاله های جدید میگن از۱۴ماهگی

من میخاستم بگیرم گفتم بزاراین جنگ تموم بشه .یوقت شیرپیدانشه بچه شیرخودمو داشته باشه لااقل

من تا دوسال کامل ب بچم شیرمیدم چون بدنش نیازداره الان
چون سردندون هست ونیازداره با ی چیزی ب آرامش برسه گناه داره من بخوام این آرامشو ازش بگیرم چونکه توی روح وروانش توبزرگسالی اثرداره ازالان بخوام روانشو بریزم بهم

تصمیم من از بعداز ۱۸ ماهگی تا قبل از رسیدن به ۲سالگیه

دکتر ب من گفت ۱۸ ماهگی

۱۸ماه

۲ سال

سوال منم هست

۲سالگی
بدن بعد دوسال دیگه احتیاجی به شیر مادر نداره استخوان بندی تکامل پیدا میکنه

سوال های مرتبط

مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولوی ما مامان جوجه کوچولوی ما ۲ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان فرح جون🥰♥ مامان فرح جون🥰♥ ۲ سالگی