عزیزم پسر من چند روزه داره دندون در میاره اونم دندونای پیش و نیش رو باهم .دور روز پیش دیدم پستنکشو جویده پاره کرده.امروز کلا سرشو کند.ولی من پستونک جدید ندادم بهش .با همین سر میکنه دیگه نمیتونه بخوردش میندازه زمین .بنظرم تو هم خودت یکم سوراخش کن
تا دوسالگی فرصت داری
هرزمان اعصاب خودت آمادگیش رو داشت میتونی بگیری
ولی حتما دوره درک پستونک رو بگذرون
همسرتم باید خیلی همراهت باشه چون روزای سختی هستن😑
من خودن بزرگترین چالشم همینه برا همین در طول روز تاجایی که بشت پستونک رو نشون نمیدم بهش که زیاد عادت نکنهولی برای خواب بهش وابستس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.