۲ پاسخ

عزیزم پسر من چند روزه داره دندون در میاره اونم دندونای پیش و نیش رو باهم .دور روز پیش دیدم پستنکشو جویده پاره کرده.امروز کلا سرشو کند.ولی من پستونک جدید ندادم بهش .با همین سر می‌کنه دیگه نمیتونه بخوردش میندازه زمین .بنظرم تو هم خودت یکم سوراخش کن

تا دوسالگی فرصت داری
هرزمان اعصاب خودت آمادگیش رو داشت میتونی بگیری
ولی حتما دوره درک پستونک رو بگذرون
همسرتم باید خیلی همراهت باشه چون روزای سختی هستن😑
من خودن بزرگترین چالشم همینه برا همین در طول روز تاجایی که بشت پستونک رو نشون نمیدم بهش که زیاد عادت نکنهولی برای خواب بهش وابستس

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان فرح جون🥰♥ مامان فرح جون🥰♥ ۲ سالگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی